dilluns, 8 de desembre del 2008

Poemes

Dimecres passat vaig anar a la llibreria La Central a escoltar poemes d'en Joan Margarit, recitats per ell mateix i per parlar del seu darrer llibre de poemes "Misteriosament feliç", us escric un d'aquest llibre que m'agradat molt i penso potser, que esta escrit pensant amb la seva filla Joana



Balada de les penes


En veure que ja no hi eres,
amb totes les penes juntes
vag fer-me un dolor de ferro.

Perquè no es perdi també
la part de tu que perdura,
la nit va soldant amb fosca
tot el cercle de la lluna

Lentament, la nostra vida
va entrant en els meus poemes.
Dintre d'ells t'esperarà

1 comentari:

Mercè de Lasa ha dit...

A mi també em va emocionar molt la lectura del llibre que Joan Margarit va dedicar a la seva filla Joana. En ell vaig trobar tot el dolor i tota la tendresa d'un pare que ha perdut la seva filla estimada.